som bortblåst

Nu har jag tagit av mig gummistövlarna och lagt mig i sängen. Skulle jag inte vara så rädd för fotbira så skulle jag nog sova med dem också. Ungefär i samma stund som jag sparka av mig de vackra gummipjuxen så var lyckan som bortblåst, jag kom nämligen på vad det är för dags i morgon! Dags för det alla tjugotreåriga flickor (ja jag betraktar mig fortfarande som en flicka) kallas till. Jättebra grej absolut, men jag har ändå extrem skräck för det! Blir nog inte mycket sömn för mig i natt.

Kanske borde ta på mig stövlarna och se om lugnet infinner sig.

Kommentarer
Postat av: NADIA

Sv. Tack! Den köpte jag i Gamla Stan, i en tobaksaffär, men det finns även 1000 andra vatten pipor ocskå, men jag valde den minsta! ;D

Postat av: Lovisa

Haha okej. Det är ju gott ibland, men kanske inte helt själv. Jag ska försöka ha en nyttig period nu, så jag ska inte baka, äta kakor, glass och sånt! Blir det något så blir det nötter och naturgodis, helst utan choklad! :)

Vad händer idag? Har du kommit på vem som ska få det du bakat? Har du ingen snäll mamma eller pappa som vill äta, eller något syskon som vill gotta sig lite? :)

2008-05-13 @ 06:16:54
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: ella

shyssta stövlar;)hoppas det går bra idag då vad d nu va?:)

2008-05-13 @ 09:03:06
URL: http://ellisgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback