taxfree

Jag ska ju som jag tjatat om i minst ett tidigare inlägg väldigt snart åka på en kortis visit till Turkiet. Jag är redan i full gång och skriver packlista, kollar shopping och mycket annat. För komma ner till värmen måste vi ju givetvis flyga och det har jag någon slags hatkärlek till. Jag älskar det när man väl är upp på höjd och det inte är oväder men uppstigning, nerstigning och luftgroppar gör att mitt hjärta åker upp i halsgropen.

Åter till flygningen, den föpliktar ju givetvis med taxfreeshopping och igår fick jag katalogen i mina händer. Rövare och banditer så mycket fint det fanns. Sprit ska givetvis inhandlas och ett eller två par solglasögon. Sen är det ju det här med parfymer. Mina "vanliga" finns men jag är lite sugen på att prova något nytt.

Någon som vet någon bra. Den får absolut inte vara för tung eller för söt, gärna frisk med lite fruktiga inslag. För tillfället andvänder jag DKNY(gröna äpplet) och Naomi Campell (orginal), gillar båda men alltid kul att prova något nytt.

Har du några förslag?


Kommentarer
Postat av: vendela

Jag gillar Armani Code :)

Postat av: Annamellita

sv. :) Det kan du göra själv! Är inte alls så svårt bara man vågar! :)

2008-05-15 @ 15:27:29
Postat av: Lovisa

Kaffe är otroligt gott - och uppiggande, men det är inte livets dryck för mig eftersom kaffe drar ut vätska ur kroppen istället för att tillsätta vätska.. Så man kan inte leva på endast kaffe - vatten är livets dryck! :)

2008-05-15 @ 16:52:37
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Nono

Hej!

Ja har många förslag faktiskt som ja själv har härhemma..

DKNY-Röda äpplet, Christina Aguileras nya, Marc Jacobs-Daisy och sist men inte minst Hugo Boss-Femme =)

vart i turkiet skulle du förresten och hur länge stannar du?

2008-05-16 @ 04:18:18
URL: http://noniss.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag gillar DKNY:)

2008-05-16 @ 08:54:21
URL: http://soofija.blogg.se
Postat av: Anna

tyvärr inte några förslag..

kul me turkiet iaf :)

2008-05-19 @ 23:05:25
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback