valborg.

Då har också valborg passera och jag måse säga att det var nog mitt bästa Valborgsmässofirande någonsin.




Jag ska säga dig att;

overoller är för töntar. marcus gillar rabarberpaj. gotham city. ordvitsar hatar vi. kyckling tar lång tid att grilla. nitlotter suger. all kyckling bär inte på salmonella. gustaf har fina vänner. gustaf har mindre trevliga vänner. jag behövde inte hämtas på TNE dagen efter. stora sallader räcker länge. toaletten gick att öppna utifrån. hundrummet användes till något mer. marcus ska inte frysa ut Gustaf i Skövde. pojkpussar är mindre heta. din mamma är inte din pappa. jag leker inte brak-skit-leken med Marcus. silverfiskar brinner bra. rumstempererat bacon är inte detsamma som lufttorkad skinka. jag hatar liggunderlag. många bostäder lediga i lkpg. nisse på manpower svettas mycket.  tid är en relativ fråga.

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Bra valborg. Bra sammanfattning.

2008-05-03 @ 11:14:20
Postat av: maccee

vad hände mer i hundrummet? blev det lite doggystyle där eller?

2008-05-03 @ 15:04:26
Postat av: Annapannavattenkanna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHOHOHOHOHOHOHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!

2008-05-03 @ 15:35:41
Postat av: h

okej, åter till punkten, vi hatar ordvitsar!

Postat av: M

härligt inlägg!!! :)

2008-05-05 @ 08:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback