att anta en utmaning

Lilla yrvädret H1 har utsatt mig för något av det jag ogillar mest här i bloggvärlden nämligen massa tönt kedjegrejer men finns ju inget jag inte skulle göra för henne så shoot...

De extremt lätta reglerna är de som följer;

-
länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
- berätta sju saker om dig både alldagliga och knäppa
- Utmana sju stycken i sluten av inlägget och länka till dem. Låt dem veta att de blivit utmanade genom att skriva en kommentar i deras blogg.

And off we go...

ono -  jag är jobbigt morgonpigg
 
dos - jag är en stolt och trofast julfanatiker

tres - att inte göra om misstag och lära av de man gjort är inget jag praktiserar i verkligheten då jag ofta gör om dem och sällan lär av de jag gjort.

cuatro - jag fryser så gott som jämnt och ständigt

cinco - min mamma är min absolut bästa vän

seis -  jag precis börjat nytt jobb och jag trivs som fisken i vattnet

siete - jag har en stor hatkärlek till bonde söker fru och tittar på det i smyg


De stackars satarna jag nu utmanar är ; Titti, Sara, Crillan, Alexandra, Michelle, Ahlin och Helojna.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Älskade babe! =) Skickade den till dej för ett par veckor sen! ;) Du blev utmanad i min då med! ;)

Sorry att jag inte haft tid i veckan!

Lust på fredag kanske?

Kramar

Postat av: jannica

Hejsan just nu har jag en frågestund i min blogg du ställer väll en fråga? :)

2008-11-12 @ 18:00:55
URL: http://straweberry.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback