ett underbart kaos!

Ojoj, tiden går och inte en stund har jag haft över till att blogga. Mycket som händer i fröken. H's liv nu. Ny stad, ny bostad, nytt jobb och nya människor och allt är (peppar, peppar) helt jävla fantastiskt. I morgon går flyttlasset med alla möbler in till min nya hemstad Linkan, så i morgon blir det min första natt i min lilla men fina lya.

Blir bättre med bloggandet bara jag får finna mig till rätta inne på heliga gatan. Oh, vad jag längtar en ynka natt kvar på lugna gatan och sen bär det av.

Ikväll vankas det glöggkväll med Empan, dock lugnt då jag ska upp tidigt imorn och då bör mitt tålamod vara på topp för en lång dag väntar!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej min julfanatiker! =)

Då får du snart börja pynta då!

Vore toppenskoj att komma in o julmysa lite i din nya lägenhet! =) Hoppas att vi kan ses snart!

Massa kramar

Postat av: Michelle

Hej babe!

Du e utmanad i min blogg! Kika in!

Pussar

2008-12-04 @ 14:43:45
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Mac

hatar LINKAN! namnet alltså

2008-12-05 @ 14:47:11
Postat av: Anonym

Uppdatera nu då!!

2008-12-07 @ 21:47:34
Postat av: Sara

Helloj vännen!

Du har en blogg-award i min blogg att hämta. =)



Kramen

2008-12-10 @ 21:08:59
URL: http://sarainekliden.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback