en glad jävel

Vaknade av att telefonen ringde i morse och givetvis hann jag inte svara, redan där kände jag att detta inte skulle vara min dag. Sakerna som snurrar i mtt huvud gör inte heller precis att jag blir på bra humör. Fuckalack, jag hatar att jag sätter mig i sådana här jävla situationer alltför ofta!

Delar av dagen ska dock spenderas med söta Helena och den tiden har jag faktiskt lovat att jag ska vara en glad jävel! Tack och lov att lördagen närmar sig så jag kan få göra lite välbehövliga tabbar!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Helojna

tack söta du för en underbar dag* :)

Postat av: Michelle

Hahah mmm! Tar du fram ett sånt guldkort o fixar till ett bra bonussystem me! Typ alá HM!? ;)

Pussar i mängder!

2008-10-23 @ 20:31:10
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback