jag är knäpp

Något som de flesta av min nära och kära redan vet om och framförallt fått erfara är det faktum att jag är knäpp. Igår var jag så glad över att få komma hem men, idag när jag när jag vaknade kändes det inte riktigt lika kul att vara hemma. Vilken slutsats kan man då dra av detta? Jo, jag är en knäpp, obeslutsam trulsa-lotta (eller knövel som andra skulle sagt).

Nu måste jag sysselsätta mig och tro mig vänner, det kan vara nog så svårt. Jag är inte lättroad. Jag menar en taskig såpa på tv, en blaskig kopp på ett halvsunkigt fik håller knappast den standard jag kräver. Så vad jag ber er om är, storslagna idéer på hur jag ska fördriva mina pissiga dagar i m-tala!


By the way, how can I possibly miss something that I never had and I'm not even sure that I wanted?


Kommentarer
Postat av: Michelle

hej fina!

Slutade efter 15 tyvärr o såg ditt inlägg nu! =( Vill jättegärna luncha på torsdag om du har möjlighet!?

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback