psykbryt #3333

Ibland blir jag bara så förbannat trött på mig själv och idag är en sådan gång. I morgon ska jag alltså bege norrut för att hälsa på Carro. Jag åker tåg från linkan till arlanda och därifrån flyger till Umeå. Mm, inte så mycket att bråka om kan tänkas men där har ni fel, fel, FEL!

Först och främst så har vi mitt stora dilemma här i livet, packning! Jag kan det helt enkelt inte,gen allt som ofast har jag med mig alldeles för mycket eller alldeles fel. Jag skriver packningslista, packar, packar upp, byter väska, packar ner igen och sådär håller jag på. Extremt påfrestande kan jag lova!

Sen har vi det faktum att jag ska flyga upp, själv! Jag är absolut inget stort fan av flygning, höder och dånande motorer what so ever! Sen ska jag dock behöva göra det sälv känns helt åt helvete och jag oroar mig för att jag ska få ett sammanbrott innan vi lyfter.

Allt detta är lite påfrestande för mina nerver så jag dessutom börjat sov illa! Vad att säga annat än, psykbryt på hög nivå och snälla någon ge mig ett glas rödtjut i medicinskt syfte!

- Hanna [en vimsig resenär med nerverna utanpå]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Packning, jag tenderar ALLTID att ta med mig för mycket grejer...ALLTID.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback