här händer det grejer...

Ja,min eftermiddag har helt klart varit innehållsrik. Jag begav mig ju om sagt tillbaka ner till vårdcentralen för att träffa doktorn och få reda på vad mitt problem. Vore att ljuga att säga att jag inte var nervös när jag begav mig dit då min doktor lätt kan beskrivas som skräckinjagande. Till min stora glädje fick jag dock veta att hon var ledig hela veckan och ersätter jag fick var så långt ifrån otäck som man kan tänka sig. Jag blev undersökt på bredden och tvären men, nä inte heller han hade någon aning om vad det kunde vara. Nu är det bara att vänta på nästa instans ska kalla mig för vidare undersökningar. I'm a freak of  nature ;)

När jag kom igen beslutade jag mig för att det var dags för lite frisk luft så begav mig ut i skogen på lilla svängen idag igen. Gick bättre än igår och kanske börjar även jag se att saker faktiskt går framåt. Givetvis går det ju mycket bättre om man har lite schysst musik i öronen när man travar i väg också.

Kvällen har ägnats åt att baka (hemlighetsmakeri). Jävla skit, där ska man vara duktig och göra sig till och vad händer då. Jo, givetvis bränner jag mig. Jag kan då vara ett riktigt klantarsle! Vidare har jag lagat tre olika middagar då min familj är ena kräsna jävlar och diskat en massa.

Nu har jag dock äntligen krupit ner i sängen och ska nog snart sluta ögonen för i morgon ska jag upp och hälsa på systra mi. Längtar som en tok att få komma ut och bara finnas där.

Kommentarer
Postat av: Sonia

jo men de var riktigt fräscha! :) puss

Postat av: Sanna

Åh, tack så mycket! =)

2008-09-24 @ 22:59:09
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Caroline

jajemen, det är lika bra att vara förbered.

2008-09-24 @ 23:33:48
URL: http://confashion.blogg.se/
Postat av: jayne

skrattade när jag läste om att du brände dej..inte för att det är kul..utan för att jag jämt gör det... fattar inte varför.. men,, klantarsel.. JA!!!

Hoppas du får klarhet i dina symtpom..när ska du göra vidare undersökningar???

TACK för din fina kommentar!!! TACK!!!!

2008-09-25 @ 06:41:14
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback