jag tog mig i kragen.

Efter mycket velande besämde jag mig igår för en liten snabbvisit hos födelsedagsbarnt, Crillan. Jag skulle bara stanna en liten stund och absolut vara nykter så jag tog bilen. Medpassagerare fick jag då jag plockade upp mina framtida grannar i Chbg . På Verkstadsvägen kryllade det av partypinglor, vin, bål och annat gott. Jag försökte stålsätta mig men det höll inte länge. Jag föll för trycket och löften om att mina älskade skulle ta hand om mig om[läs:när] jag klappade igenom.  Sagt och gjort, Sara och jag hoppade in i bilen och styrde kosan hemåt för att hämta vin till mig och byta bil.
Tillbaka hos Crillan kunde jag äntligen korka upp och börja vina.

Kvällen vart allt annat än vad den var tänkt att bli men framför allt så vart den helt underbar!


I'm in love with them all!

Kommentarer
Postat av: norea

det är en fin blogg du har :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback