jippi jahoo

Torsdagen har passerat och jag måste faktiskt säga att jag är riktigt nögd med dagen. Jag har pysslat här hemma, lunchat med fina människor, bakat och så det viktigaste av allt, jag har fått uppskov på min plats till HIS nästa år. Ja, vardagen börjar se lite ljusare ut, jag har mindre ont, fixar mer grejer och har hittat en helt annan ork någonstans inom mig.

Kanske tur att detta välmående visat sig nu då jag på måndag ska utsättas för min största skräck. Jag ska operera bort mina satans visdomständer. De ska skära i min mun, de ska ge mig sprutor i munnen och framförallt de ska sy i min mun. Satan i gatan, Holy macaroni och good gousch! Frågan är om det kommer bli någon sömn de kommande nätterna. Kanske idé att knäcka en box som sömnmedel. Kan man supa lite innan man ska upp i tandläkarstolen tro, rödtjut brukar ju ha en lugnande effekt på mig.

Kommentarer
Postat av: Cecilia Julin

Svar: Tack så mycket :) Du får ha trevlig helg du med!

Postat av: spiderchick

jag försökte klappa en igelkott när jag var liten, inte så smart kanske. Dom har himla vassa tänder! =)

2008-09-19 @ 11:03:15
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Robin

Operationer e inte kul... o speciellt d du ska göra verka inte så skönt :O



Hihi aa jag blev riktigt glad (a)

2008-09-19 @ 17:40:09
URL: http://robinakyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback