plask!

Tisdag morgon och jag är uppe och irrar med allt och inget. Inne i mitt huvud är det något så otroligt kaotiskt just nu så några psykbryt om dagen är att räkna med.

Snart, eller nja om några timmar ska jag dock träffa min Pärla som lovat mig att jag ska få ur mig lite ilska idagpå vattenpasset. Fan, vad jag ska boxa vatten.

Vidare idag bär det av till kiropraktorn för att knäcka rygg. Jag är alltid lika rädd när jag sitter där i väntrummet och nästan hoppas på att jag ska bli bortglömd. Ska icke dock förglömma att hur obehagligt det är må vara så går jag ju alltid där ifrån med en mycket bättre och mindre värkande rygg.

Vidare ska jag faktiskt också träffa en syo. Känns nästan som på högstadiet när man fick gå dit innan gymnasievalet och göra de där yrkestestet. Det visade att jag skulle passa som präst, diakon, domare, AD, rektor, journalist för att nämna några. Jag hade en vän som fick yrkesförslaget modell, tycker jag var ganska kul då det var ett teoretiskt test.

Nehe, dags att sätta fart. Kaffe ska i mig och träningsväskan ska packas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback