AT-nolla that's me!

Jaha, då har det äntligen börjat. Givetvis pratar jag om min NOLLE-P! Träffat massa nya människor i såväl klasskompisar, faddrar och festerifolk. Redan hittat en favorit i min pendlarvän Jullan men alla är verkligen underbara. Dialekter och åldrar blandas hejvilt och tillsammans blir det en underbar mix!

Igår var det munchen hoben och vilken feststart. Vinmys i parken, finfina AT-sånger, fadderfjäsk, köfest, maskinendans´, bajamajadejt med Cakan och ett snabbt möte med mamma Emma. Behöver jag säga att jag älskar't?!

Imorn vankas det pubrunda i Norpan och på fredag blir det fulsittning!

Varning! Schleten 24-åring kommer synas om ungefär två veckor kringvandrandes i lkpg.

Kommentarer
Postat av: stine

ne ja vet, ja fatatr inte heller allt, men tycker ändå om den redan :) smart med fönstrena när man ska öppna nytt o se gammalt.

Postat av: - Fru Botvidzon -

va fint du har fått det här.. :)

ja hoppas vi slipper bli sjuka, de är inte kul :(

2009-09-03 @ 22:39:31
URL: http://frubotvidzon.blogg.se/
Postat av: - Fru Botvidzon -

tack :)

2009-09-04 @ 21:16:59
URL: http://frubotvidzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback