älskade helg!

Jaha, ja då var det åter igen söndag. Veckorna bara springer ifrån mig känns det som men för all del jag klagar inte, längesen det kändes så.

Något jag älskar med helgerna är det faktum att jag kan lägga mig hur sent jag vll och stiga upp när jag sovit klart, inte när klockan ringer. Dock är nu så fallet att jag oftast sover bredvid en pojk med lite konstig sovrytm. I veckorna när man ska upp till jobb och grejer då är han tröttare än tröttast men på helger när man äntligen får sova, ja då är han pigg som en förbannad mört. Detta uppskattas väl kanske inte så jättemycket av mig och en aningens gnäll kan ha förekommit.

I går fick jag dock a sova till nio (kors i taket) och när jag väl klev upp ur sängen möttes jag av en doft av nybakt. Oh my gousch min småland hade smygit upp på morgonen och ställ sig och bakat scones åt mig. Gissa om jag kände mig som en borskämd liten prinsessa.

Kommentarer
Postat av: Titti

Hanna, ge mig hans bror! NUUUUUUUU!!!!! Iaf om de har en gnutta likhet ;)



Puss!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback