Ny dag, nya tag!

Nu har jag hunnit pillra i mig fyra doser pencilin och febern är borta, alltså mitt måeende så gott som på topp! Så fort jag fått i mig kaffet ska jag slänga på mig lite kläder och sedan bege mig för att häta Pärlan som står uppe i akilles(fråga mig inte varför) Efter det blir det idare hem till bobergsgatan där det ska bakas och grejea även denna helgen. Smålands familj kommer nämligen upp på besök i helgen och då vill jag ju givetvis lämna ett så gott intryck som möjligt. Ojoj,  är ärlighetens namn är jag faktiskt ganska nervös, hur ska detta gå?!

Håll tummarna för mig så jag ger Östergötland ett gott rykte, allt hänger på mig!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Tack detsamma döh! =) Hoppas det går bra med det stora mötet! Du kommer att göra ett gott intryck som alltid vännen!

Kramar

Postat av: Anonym

man kan väl inget annat än att älska dig?

2009-02-23 @ 18:14:45
Postat av: helena

..oj, glömde visst fylla i vem jag var. men såklart var det jag :)

2009-02-23 @ 18:16:27
URL: http://helojna.blogg.se/
Postat av: BLOGGARKUNGEN

skräll helena...det hade du inte behövt göra.



Shit vad det är dags att tagga inför helgen!

2009-02-25 @ 15:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback