då har ännu en helg sprungit iväg

och sicken helg det var...


F R E D A G - underbar och mycket speciell kväll. trots att filmen föll platt blev kvälle perfekt.

L Ö R D A G -  bjöd på inflyttningsfest hos dan. saällskap fick jag av finaste flickan titti som äntligen fick träffa min småland. hon fick sig en obehaglig upplevelse på platens dansgolv.

S Ö N D A G - efter lite städning på bobergsgatan vankades det givetvis bakiskäk. titti, dan och jag åt oss stupmättakvällen spenderades i sann bakfylleanda i sängen framför tokbra serier.

att jag redan längtar till nästa helg är en självklarhet!

Kommentarer
Postat av: Titti

vill återigen tacka både dig o dan för en superkväll! Platen bjöd ju på en rejäl upplevelse ;P



Dan får väl hälsa brorsan istället;) hihi!!!



Puss och kram!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback