måndagsklubben

I går  var det då alltså dags för årets första (och, ja faktiskt sista) måndagsklubben. Efter att jag fått finfrämmande från skogen och piffat till henne under martini eller två.

Vidare fick vi skjuts av världens bästa mams till the big street där förfest väntade hos Titti. Hinken och Bromée slöt upp och festen var ett faktum. Vattenfall dracks som utav en fjortis, spetsning av drinkar skedde en till höger en till vänster.

Efter lite skön MJhyllning så begav oss så sakta mot stan och där väntade en riktigt ångestattack i form av åldersnoja. Att se folk som man sett gå i blöja springa runt på krogen är INTE kej!

Vi gjorde dock det bästa av situationen och roa oss allt vad vi förmådde. När timmen var slagen gick vi för lite nattamat och tankar på efterfest som snabbt grusades efter att Tjällmo fått i sig sin burgare och blivit sömning. Då var det bara kvar att läxa upp Hinken om säkerhet och skicka iväg honom för att vi sedan skulle finna en taxi som tog oss hem till mams hus. Carro och jag var uppenbarligen inte så tysta som vi trodde då mummy vaknade.

Efter lite sängmys somnade vi båda gott men vaknade med ett kasst måeende.

Dagen har gott i bakfyllans tecken.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Halloj! =)

Självklart kan vi det! Nu får jag nämligen behålla annat än potäter! ;)

Jag ska till Barnmorskan vid 11 o svepas igen så jag är väl klar vid 11.30. Ska jag komma till götgatan då?

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback