tingelingelingelinge

tåget går....

Midsommar tittade förbi igår. Jag spenderade dagen med några av de finaste här hemma i Brinken. Efter en traditionsenlig sillalunch begav vi oss på en promenix ner till vattnet. Där blev det bad för vissa och picknick för alla. På vägen hem plockades det sju sorters blommor och ett mindre träd omhändertogs av en kleptoman.

Väl hemma igen slöt Carro med sällskap upp och grillen tändes. Gusten drog på sig regnstället och gav sig ut för att bygga midsommarstång. Kvällen blev underbar med många vuxenpoäng, dans runt stången, massa nubbar och härliga samtal.

regn. silla. hallands. tingeling. midsommarprins. kleptomani. helojna. liemannen. västkustwannabe. ordvitsar. goggles. måsattack. stawarsdans. trubadruguss. göteborgspärla. nubbe. M1. kalla potäter. hal vitlök. cakan. muteri. rosé. dunken. kram. vinspill. skogskiss. nattbad. gurris. shoeskav. min alldeles egna midsommarsessa.

  


När tar vi nästa midsommar?
 -jag är ledig på fredag...


Kommentarer
Postat av: helena

ey!

jag byggde också stången! (!!!) <3

Postat av: Michelle

du får komma ut snart vännen! Är bara aptrött för tillfället o behöver vila lite.. =( Usch, inget roligt längre allt det här!



Hade ni skoj igår?

Pussa

2009-07-05 @ 12:38:55
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback