vänner från förr

Oh, igår när jag var hemma hos mor&far passade jag på att träffa min älskade Mich och hennes jättekula. Var jättemysigt att bara ses och tjata lite. Vi luncha på stan och sen sprang vi i varenda barnaffär i Motala och jag blev sjukligt sugen på en bebbe. Fast neee, inte på riktigt bara till lån och så ;) Mich kommer helt klart bli en av världens bästa mammor, det har på känn!

Dagen som nalkas tänkte jag ge mig på en sväng på stan och se om jag hittar lite. Ev. väntar besök av bror snart och ska se om jag kanse kan få med mig honom en sväng om jag har tur :) Annars blir det lugnt och jag har tänkt plocka med mig mams och åka hem till Motala ikväll igen.

I morgon väntar et annat kärt återseende. Någon som var alldeles för längesen jag såg och jag ska få träffa hennes lille gossebarn också :)

Nehe, nu blir det lite youghurt och sen startar dagen (även denna utan kaffe, en vecka nu!)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahaha mm plockade fram min konstnärliga sida förra veckan! ;) Era inbjudningar såg ju lite annorlunda ut! =)

Hur blir det till helgen vännen?

Min telefon har pajjat o vet inte om jag kommer fixat nån tills dess.. Men hemnrt 240022 går oftast att nå mig på!

Kram o puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback