helgen som gått

har fröken H och hennes Småland spenderat hemma i motala närmare bestämt i det Axénska hemmet. Det har ätits gott, druckit gott likaså, tjivats endel och ätits ännu mer.  Allt var det belåtenhet och jag bara älskar mina nära och kära för att de är så underbara.

Nu är det dock söndagkväll igen men jag har inte alls några nya krafter för veckan som kommer. Det ska göras grupparbete inför seminarium 2 imorn, innan dess ska det jobbas och efter det självstudier, tisdag ska helt och hållet gå i studiernas tecken och jag har tänkt att så snått börja med tentan. Onsdag blir det heldag på jobbet, torsdag bjuder på lite smått och gott innan fredagen kommer då jag börjar med en heldag på jobbet innan jag beger mig hem till Brinken för att spendera helgen i Motala. Där ska jag stänga in mig på mitt lilla lila flickrum och skriva tenta tills jag int eorkar mer, då har jag nämligen tänkt ta en paus och gå på kalas hos sötaste H1. Allt detta ska jag klara trots att min kropp fortfarande tar stryk av senaste infektionen och jag har jätteont i maget av pencilinet.

Usch, vart hittar jag orken?

Kommentarer
Postat av: Michelle

va söt du e babe! =)

Har tid vilken dag som helst! Så när passar det dej?

Kramar

Postat av: marcus

det är roligare att följa en blogg när den uppdateras. annars lär du tappa läsare fröken axén.

2009-03-30 @ 08:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback