Botox vid en ålder av 23(+1)

Jaha, då var man där, ja givetvis menar jag i botoxträsket. På en pissekvart har man fått i sig lite värmande nervgift och oj vad fräsch man känner sig....eller nej. Jag botoxa(vad är det för ord?!) min ena fot och den vedervärdiga smärta som utlöstes av den injektionen avskräckte mig för all framtid. Visserligen glömdes lokalbedövning bort och det onda kanske blev lite värre än nödvändigt men ändå. Näe, jag tror nog dock att jag ska le åt mina rynkor och se dem som minnen. Minnen från vad de kommit i från. Skratt som delats med underbara vänner, tårar som stärkt mig och bekymmer jag löst och blivit klokare av.

Länge leve rynkorna!

Kommentarer
Postat av: Michelle

o herregud.. hade aldrig vågat sånt!

Mmm klart vi måste ses snart! Ska bli så skönt efter på tisdag när allt detta e klart!

Massa kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback