I'm back...

Yeah, då var flytten överstökad och jag håller vad jag lovar och är tillbaka i bloggsfären. Så vad händer, vad sker? Ja, allt rullar på i vanlig ordning, förutom att jag nu bosatt mig socitetkvateren i lkpg. Riktigt mysigt ställe och när allt är på plats så kommer jag nog trivas som fisken i vattnet.

Nu är det dock lördagskväll och jag har för kvällen bosatt mig i mor och fars soffa hemma på lugna gatan och pojken är i väg på veckans andra galej.

Återkommer snart igen ska bara hämta lite energi här hemma i Motala.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Va skönt för dej att ha flyttat klart! Det är ju tyvärr det som är den värsta biten..

Ja det måste vi verkligen se till! Nu e det ju bara att du hojtar till när du e ledig så kommer jag på stört! ;)

Du.. Vad har hänt med pappa tommy?? Jag såg en halv tommy gå tillsammans med Maggan igår? ;)



Kramar i mängder

Postat av: Michelle

Helt fantastiskt! Du får hälsa till honom att han va supersnygg! ;)

Kram

2009-05-03 @ 14:08:26
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Titti

ohhh yaaaah helll yaaaaah fuck yaaah!!! She´s back!!!! Lovely!!!

2009-05-04 @ 22:31:29
URL: http://rosaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback