och så regnar det igen...

Jaha, då har man en ledig dag och visst fan är det tvunget att regna då! Jag som hade tänkt mig en mysig shoppingdag på stan verkar istället få bege mig mot IKANO och ägna mig åt stossning under tak.

Ingen sovmorgon blev det heller då kärln beslutade sig för att jag skulle skjutsa honom till jobbet. Var bara att kliva upp , kände mig ungefär lika pigg och glad som en mumie som blivit väckt ur sin evighetslånga vila. Anledningen till att jag är så förbannat trött är att den kära kärln har börjat leva fan på nätterna igen. Han låter som en byggarbetsplats och tar lätt upp 80% av den 120cm breda sängen, LOVELY!

Dagen då. Försöker föbrilt få tag i min kärlekskranke bror för lite shoppingsällskap. Annars blir det nog lite målning och städning idag.

By the way...Kom just på att en plågsam vecka väntar så sänd mig lite styrka på måndag och onsdag.

That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback