påläst?!

Snart vankas seminarum och jag kunde ju helt klart varit mer förberedd. Känner mig ungefär lika påläst som en treåring som ger sig på bibeln, översättning det känns INTE bra och stundtals helt obegripligt! Min enda tröst får jag väl se i att resten av klassen verkar dela min syn på det.
Blir dock snart att traska de ca. 200m till hälsana hus och ta sig igenom några timmars dravel! Nästsista sammanträdet med grupen nu, kommer ta mig tusan sakna dem. Finns ena riktiga karaktärer där och en och annan riktigt treclig prick.

På agendan annars står inte mycket, dryga halvdagen jobb väntar i morgon och efter det 4 dagars ledigt.

Nu ska jag hiva kaffe så jag åtminstone är klar i knoppen under de kommande timmarna.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback