Dagarna de går och går....

Oj, nu var det längesen fröken H skrev här igen men vart försvinner tiden?! Är inne i ett sjuhelvetes tempo och jag hinner inte ens avnjuta ett glas rött på helgerna.

Tentan smyger sig allt närmare men jag tar det med ett oväntat lugn, kanske är det visdomen som kommer med åldern som gör att jag inte oroar mig. Jag kan ju bara göra mitt bästa faktiskt.

Innan tentan ska dock en massa saker hinnas med, jag ska skriva klart mitt förbättringsarbete, vi ska ha vårt seminarium och vi ska göra klart vår fältstudie. Tokigt mycket är det nu och det känns, tack och lov dock för världens bästa basgrupp. Sympatiska Carro, Ifrågasättande Erik, Framåtsträvande Emelie, Spelberoende Amanda, Festprissen Niclas, Blodrädda Elin och så linköpingströtta Mathilda. Kommer sakna dessa underbara filurer något galet mycket när jag sedan går vidare och fortsätter mina AT-studier i Norpan.

Till er andra, så fort HEL är över är HannaBanana/H2/Hannamontana tillbaka i sina gamla pjuxs.

Kommentarer
Postat av: sara

Hoppas du har tid över nästa lördag den 17e för då blir det tjejkväll hemma hos Helena, utgång får vi se?! Vore kul om du kunde hänga på, för jag kommer inte hem förrän i jul sen. Saknar dej vännen. Puss

2009-10-08 @ 02:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback