helgen som gått

Nu är det söndagkväll igen och snart sängdags för fröken H. Det har gått i ett men jag älskat varenda sekund av den. I fredags fick jag finfrämmande av Robin och en stund senare trillade även Frasse och Ahlin. Jag och grabbarna grus :) Människan på andra sidan väggen tittade också in och Helena stressade in en sväng efter jobbet. Utgång på platens med grabbarna fungerade finfint!

På lördagsmorgonen bakade jag scones och bjöd min nattgäst på frukost, tanneforspojkarna trillade också in efter en stund.

Stressade sedfan hem till Motala för att lämna bort min älskade Pärla och hämta hem min nya vän Valle. Han gick fint han :)

Lördags kväll spenderades framför tv tillsammans med Lisa som föder fermton barn om dagen och sedan säljer dem.

Dagen har spenderats med näsan i böckerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback