en naturligt steg i livet

I dag när jag och två klasskompisar gick till bussen började vi prata om vad som är nästa steg i livet...

Klasskompis 1: Jag och min sambo börjar fundera på att skaffa knodd, det är liksom nästa steg i livet. Vi har varit ihop i X antal år och det börjar liksom kännas som om tidpunkten är rätt.

Klasskompis 2: Jag och min sambo är inte riktigt där än utan jag är mer sugen på att skaffa hund. Det känns som ett lämplig steg att ta.

Hanna: Jag tror jag ska skaffa pojkvän. Min säng är aningens för stor för bara mig, jag kan laga mat och föra relativit normala konversationer. Jag tror att skaffa pojkvän är mitt nästa naturliga steg i livet.


Så gick det till när jag insåg hur tragiskt mitt liv är...






Kommentarer
Postat av: Stine

tänk på att du har hela livet på dig!!!



svar: haha ja det är nog så, men tänk då vad våra föräldrar gjorde mot oss :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback