dag 2 - min första kärlek

Min första kärlek var söt, äkta och lång. Det var när jag var sissodär fyra år och föll pladask för min granne några hus bort, Petter. Vi var oskiljaktiga och gjorde precis allt tillsammans. Petter var en riktigt dålig kärlek som tog att jag var mindre snäll när jag inte fick min vilja genom och lät mig sminka honom till drottning. Det sist nämda tycker jag än idag synd om honom för då Petter fick en allergisk reaktion av smink och tvingades till ett besök på sjukan. Vår kärlek varade några lyckliga år tills skolan började och andra individer gjorde entré i livet. Dock har Petter alltiod funnits med som en fin vän!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hihih, yes Babe det är det! =) Längtar ihjäl oss här hemma, till och med mats skulle se till att vara hemma! =)

Kramar

Postat av: Michelle

Hahaha men herregud stackars petter! ;)

2010-12-01 @ 19:43:23
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback