dag 3 - mina föräldrar

Mams och Paps Axén, vad ska man säga. Mina ledstjärnor, stöttepelare, förbilderoch  bästa vänner. Listan kan bli lång över vad mina föräldrar betyder för mig. Jag har sagt det förut, men det är värt att säga det igen - i föräldralotteriet drog jag högsta vinst!

Mummy är min bästa vän som otäckt nog tycks känna mig bättre än jag känner mig själv. Hon är förbannat stark som människa, ödmjuk och förstående i sin yrkesroll och som mamma är hon helt perfekt!

Paps, min klippa här i livet. Har länge fått höra hur lik jag är min far men det är inte fören på senare år som jag insett sanningshalten i detta påstående. Pappa och jag har samma tvistade humor, lika öppna sinne för människors olikheter och delar samma morgonpigghet. Pappa tommy är någon jag alltid, alltid kommer se upp till!

Vad vore jag utan er...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback