2009

Alla tyckdes skriva en liten sammanfattning resumé av 2009 men det kändes inte riktigt jag. Jag är dock riktigt nöjd med året och kan vara ett av de bästa än så länge. Två saker blev jag extremt stolt över och utöver det hände massa spännande, roliga saker som är tacksam över.

  • Jag är så himla stolt över mig själv att jag tog mig i kragen och började plugga till slut.

  • Min finaste vän Michelle blev mamma och blev faddermor till prinsen, så stolt att jag nästan spricker. Jag fick äran och förtroende och det betydde så fantastiskt mycket. Han är glädjekällan i livet!

Min lilla prins och jag :)

Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

kan tänka mig det, det är vackert ute men man längtar ändå till våren.

Va fina ni är :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback