2010 är här!

Och jag vet det är helt gruvligt längesen jag visade några som helst livtecken här. Men vad att säga annat än att riktiga livet tar sin tid att leva och att jag inte har det minsta dåliga samvete för att jag inte kluddrar dumheter här.

December. december vart tog du vägen?! En sådan förbannat trevlig och lyckad månad som denna är nog sällan skådad.

Lite av allt bra som skedde i välsignade december: rapport klar, G på tenta, julbak, kravall, mys, glöggmys, dumma strapatser, snö, emma fick stependium, julfest i åtvid,prinsmys, julafton,annandagsbal, mera mys och mycket mer!

Kan väl bara komma på två ruggigt dumma saker som skedde i december: min lilla fossing bröts och jag fick fira nyårsafton med tidernas nyssigaste influensa.

Kontentan av detta - MER DECEMBER ÅT FOLKET!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback