back in school

Ja, då har man lyckats avverka dagen på kåkenhus i norpan. Efter lite problem att ta sig in i bilen och senare nyttja säkerhetsfunktionerna kom vi i alla fall i väg. Fyra frusna, trötta men taggade lkpgtöser. Sophie höll stadigt i styrhjulet, Linn och Elin mös i baksätet och jag jag satt fram och halvsov.

Dagen har bestått av det ena rollspelet galnare än det andra och jag skulle dessvärre ljuga om jag sa att vi hade skådespelartalanger i klassen men underhåller de gör de.

En timma tidigare än schemat sagt fick vi åka hem och det var verkligen guld. Väl landad i ekkällan har inte mycket aktivitet bedrivits. Jag har skrivit reflektioner som skulle gjorts för bra länge sen och lagt ut lite böcker på anslagstavlan men i övrigt har verkat ungefär som en överjäst degklump. Legat i soffan och inte fyllt något bra syfte.

Nu blir det snart världens skönaste säng, synd bara att den är tom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback