hey y'all

Gissa vad? Jo, jag har en måndag i sängen. Mysigt kanske kan tänkas men så tusan heller. Jag är omringad av böcker, anteckningar, kompendier och datorn. Datorn som tidigare varit en ganska omtyckt följeslagare men som jag mer och mer börjar hysa hatiska känslor för.

Tentan är nästa station och jag kan tyvärr inte hoppa av tåget innan dess, för nee hoppa av i farten är inte min grej. Det är bara att hang in there!

Övrigt då, min högra fot och halv vad är fortfarande paketerat i ett gips och jag hoppar alltsom oftast fortfarande runt på ett par kryckor när jag ska ta mig någonstans. Har dock upptäckt "släpande-fot-stilen". Inte det vackraste sättet att ta sig fram på men jag har händerna fria vilket innbär att jag faktiskt kan bära med mig saker.

Näe, tror bestämt jag tyckte jag hörde MOHO ropa mitt namn. Back to the books!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback