Tjolahopp tjolahej!

I dag är det sista rycket innan tenttan som gäller och trots att jag sovit kasst i natt och det blev alldeles för några timmar stutsa jag upp ur sängen när klockan Nu har det pluggats ett par timmar och jag ska nu bege mig mot gymmet. Mest för att att träna mina klena armar och låta hjärnan bearbeta något annat än min tentaångest ett par timmar men lite för att vila ögonen på hockeyhunkarna också. Efter det blir det lunch med världens bästaste mams och sedan direkt tillbaka till böckerna.

Det där med hockeyhunkar är banne mig lite skumt. Hockey är bland det värsta jag vet att se på men trots det gillar jag jag hockeyhunkar... Inget mysterium precis och jag vet precis vem som skyldig till detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback