vårtermin

Då har termin två börjat för mig på AT-programmet. Både skönt och aningens tungt att vara tillbaka i skolan. Skönt att fortsätta resan mot ett legitimerat yrke, tungt då min skuld kommer fortsätta växa då det blir få timmar jobb.

Det vankades nya basgrupp och ny handledare idag och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte vara lite nervös. Dock hade jag oroat mig helt i onödan dåå såväl gruppen som handledaren verkar så gott som klanderfria.

Flickorna i klicken och jag spann vidare på vår utkvällsidé som vi kläckte för några veckor sedan. Vi kom på att vi troligtvis ska slå ihop den med drinkkvällen vi pratat om. Nu är bara frågan, vad ska man bjuda på för drink?! Tips mottages!

Kommentarer
Postat av: manneeeen!!!

så, nu uppdaterar du.

2010-03-05 @ 13:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback