home, sweet home

Nu är väskorna packade, bänken i bilen och sitter här och väntar på att klockan ska springa på. Jag väntar på att få ett litet möte avklarat så att jag sedan kan sätta mig i gröna faran och styra kosan mot motala. Längesen jag längtade så mycket efter mammas gata men efter en ganska påfrestande tid så ska det bli riktigt skönt att åka hem till tryggheten.

Att jag sedan har helgen (som enligt mig sträcker sig fram till måndag) fullspäckad med roliga saker gör ju inte mitt lilla motalabesök sämre precis, det vankas häng med grabbarna grus, grill i vinberga och gos med min lille prins, lite avlönat arbete, en dejt med en gammal vän och dennes lille son och bara lite familjemys.

- Ibland längtar man verkligen hemhem!


Älskade varmon.

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja fy, det var riktigt tråkigt! Tur för dom att jag inte såg dom...

Annars är allt bra! Verkligen längesen jag såg dig.. Jag har semester i fyra veckor, så nåt borde vi kunna passa in :-)

Kram

Postat av: Titti

Blev visst + 1 på grillningen :)

2010-06-05 @ 17:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback