sadister

Ja, ta mig tusan om det inte är så att varenda tandläkare är det. Idag samlade jag mig mod och gick till tandläkaren för att laga två tänder. Jag som lider av enorm tandläkarskräck har aldrig tidigare lagat utan att ha fått lustgas men idag som den student jag är skulle jag "bara" få bedövnig. Väl på plats berättade jag klart och tydligt om min tandläkarskräck men brydde sig packet?!

Första tårarna kom redan innan tandläkarbesöket då jag fick hiva pga av min nervositet, andra tillfället var tandläkaren (läs sadisten) skulle ge bedövningen. Lät på hand är väl inget man kan anklaga henne för och sen kom det värsta av allt borren och tårarna bara rann.

Trodde att när jag fått skölja munnen och resa mig ur stolen att helvetet var över men, nej sådan tur har jag inte... Chocken kom vid entréen när jag skulle betala för min knappa 30minuter av skräck i tandläkarstolen, 1575:- !! Ja, jo att vara student är verkligen drömmen vid sådana här tillfällen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback