äntligen!

Helt otroligt men helgen är äntligen här. Som jag har längtat denna vecka efter att slippa sätta klockan okristligt tidigt, åka den förbenade campusbussen till Norpan för lyssna på pinsamt kassa föreläsare. Aja, det behöver jag inte gnälla mer om utan att bara glatt konstatera, det är LÖRDAG!

Om ett par timmar ska jag till frisören. Känns som en halv evighet sen jag var där så det är verkligen på tiden. Har ingen aning om vad det blir men jag brukar lite på att frisörerna kan sitt jobb och gissa vad?! Det är bara hår, skulle det bli tokigt så växer det ut igen. En världslig sak med andra ord :)

Kvällen ska jag dock spendera med fina flickor, vin och sen ska vi skråla oss hesa på indie-allsången ikväll!

I've got a feeling....


Ungefär sådär ser håret ut nu...

Kommentarer
Postat av: Stine - Mamma till Wiggo

Gillar din hårfärg, tycker det är svårt att få till mörkt utan att det blir svart, men du har ju lyckats :)

ja, de är roliga de små liven, allt kan bli lek :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback