det är tokigt synd om mig

faktiskt.

Jag brukar inte vara ett större fan av att gnälla men alla har vi våra dagar. Detta har jag att gnälla över idag;

  1. Började dagen med att vakna av tidningsbudet, kl. 04,25! (smyg din jävel, S M Y G !)
  2. Utsatte mig frivilligt att leka arbetsterapeut med publik! (Min karriär som vildvittra hade fått en Oscar i jämförelse).
  3. Min lunchlåda blev aldrig varm så fick äta den fesljummen (Ja, fesljummen är ett ord från de djupa kolmårdenskogarna)
  4. Dundra på min behind på väg till  gymmet, visserligen är det välvadderat men gjorde ont ändå!
  5. Tog av mig mina "bra" skor och hitta inte mindre än tre sjukt stora skavsår. Bra, yeah right!

Ja, som ni ser har jag en del att gnälla över... Till råga på allt så har Nicke fotbollsträning och jag har ingen dejt till Hollywoodfruarna :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback