för jag är en sur sill

Kvällen blev minst sagt lyckad. Efter lite grillproblem satte firandet av tentaskrivandet i gång på riktigt. Vi drack drinkar, hade djupa samtal, knäckte skumpa och kluddra på overallerna innan det var dags att bege sig mot campus. De flesta hoppade på bussen men Elin och jag var tappra och hoppa på hojarna och cyklade.

Efter lite kringelkrokande, vilseprat me T1:or och allmänt irrande fann vi några av the long lost. Tokade runt ett bra tag innan jag fann lite annat roligt folk. Kall, trött och kissnödig tyckte jag att det var dags att dra sig hemåt men den tanken delades inte med någon annan så jag bleev kvar ett tag till innan vi till slut hoppade på cyklarna och lämnade ett kokande campus.

Klockan var 14.30 när jag satte fötterna i Källan igen för att mötas av ett smärre akos efter en vild förfest. Nu är det städat, jag är duschad och har kurat ner mig i soffan under täcke och med massa kuddar och har absolut inga planer att röra på mig!

En sur sill i sin fina AT-overall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback