special delivery!

Jag fick en avi i måndags om att jag hade ett paket att hämta. Singapore stod det på avin och jag blev glad när jag då fick en stark misstanken om vem paketet var i från.


När jag hämtade paketet på Hemköp var jag riktigt sugen på att slita upp paket direkt där och då, men tack och lov fick jag någon skum föraning om att jag inte borde göra det då det stod skrivet "special delivery" på paketet.

 

Väl hemma öppnade jag paketet när jag var innanför dörren i säkerhet. Det första jag får upp är brevet som syns ovan. Vad var det min käraste Emma såg och tänkte på mig tänkte jag frågande och tittade ner i paket och fann...

 

 

Ja, vad ska man säga. Emma ser en träsnopp och tänker på mig :)


Kommentarer
Postat av: tor nerspel

emma e så sjuk!

2010-10-20 @ 20:49:45
Postat av: Michelle

Hahahaha jag tror jag dör! =) Lätt att jag hade gjort samma sak!



Klart vi måste se snart!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback