Vem var det som sa det?!

I fina vänners lag är det lätt att man slappnar av lite och kanske inte alltid tänker på vad man säger, så var fallet igår...många gånger!


13.07 - Det är dumt att lämna!

13.30 - Jag får inte ut den!

13.31
- Helena! Du är den enda som inte har målat naglarna så du får ta ut den!

13.44 - En snopp går ju inte snurra ihop flera varv som en kanelbulle...

20.39 - Jag har ingen plats i BH:n, den är stupfull.

21.19 - Jag har så svårt att kissa på uteställen och göra andra saker också.

21.36 - Jag vill ha lite runt huvudet också!

21.50 - Var fan är mina musiker?!

23.41 - Jag håller på att ligga av mig!

03.53 - Jag tar vad som helst, bara jag får ligga!


Vem var det, vem var det som sa det?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback