skam den som ger sig

Efter en nästan helt perfekt helg kunde jag väl nästan listat ut att det var som bäddat för ett bakslag. Kräksjuka/matförgiftning/total utmattning drabbade mig sent i söndags natt och jag låg lamslagen till i går kväll. Lite dropp, en änglalik mor och kors i taket cola blev dock min räddning och idag är mående betydligt bättre även om jag är bra matt även idag.

Dock igonerar jag helt och fullt alla sjukdomssymtom sedan ett par timmar tillbaka då jag i morgon sätter mig på tåget till Östersund med tre härliga själar för att representera LIU på Noliamässan där. Tåg hella vägen upp och hela vägen hem på torsdagkväll, hej miljöövän, hej, hej miljövän! Håll nu tummarna för att tågen går som de ska så vi kan ta oss upp till Frösön och värva jämtlänningar och även norrlänningar i stort!


Vackra Norrland, sist vi var där i skolans tjänst.


Kommentarer
Postat av: My

Hoppas du skriver snart igen :) saknar din blogg. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback