nja, sådär

Hmm, det var ju det där med mina ovanor som jag så hastigt och lustigt fick för mig att jag skulle ändra på. Det kanske var ett lite förhastat beslut, liksom inget man gör i en handvändning. Borde nog dela upp det i lite etapper. Har dock lagt av med vissa grejer och en del känner jag är på g medan andra dökört på.

Ovanor jag slutat med: Klaga över den klibbiga värmen, anta dumma vad och sova direkt på golvet.

Ovanor som är på G att brytas: städa så sällan, att gilla färgerna fnaskrött och slamplila, provocera folk till den graden att jag får stryk, hetsa om att bli fullast.

Ovanor för livet: Hata mjölk, kontrollbegär, festsnusning, min ironi, köra för snabbt, dricka drinkar med konstiga färger, gråta i hissar, svära för mycket, kalla mina päron vid namn eller ännu värre påhittade namn, gnälla på min förslappade bror, slänga i växlarna för snabbt, dissa recept, vara min egen läkare.



Ajaj, så här svart på vitt ser jag att jag har jag misslyckats ganska så överjävligt med att bryta mina ovanor.

Kommentarer
Postat av: NADIA

Sv. Ah, lätt!

Postat av: Lovisa

Nejdå, det gjorde inte så ont att ta ur piercingen, mest skönt faktiskt. Men det kändes ju lite.
Nu ska jag dricka kaffet och snart dra mig mot skolan!
Vad händer idag? :)

2008-05-15 @ 07:16:06
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback